abrahamssons

Alla inlägg under september 2011

Av Erica - 30 september 2011 22:06

Om bara några minyter ska jag gå till min varma säng med en bok som sällskap, ville bara skriva lite först. Min kväll har varit sisådär med , har varit trött & huvudet har gjort ont. Så därför ska jag gå & lägga mig nu. Kollade på idol & jag är riktigt nöjd på jag säga.    Fick alla mina favoriter med från ikväll.. De var AmandaF , AmandaP , Olle , Denice , Roshanna & Molly. Nu hoppas jag verkligen att det kommer gå bra för alla dessa 6. Ni får ha det bäst! Godnatt!

Av Erica - 30 september 2011 15:44

Sitter just nu hemma hos mamma & inte gör speciellt mycket för jag har ont i huvudet & är trött. Som jag skrev igår skulle jag jobba idag & det har jag gjort med, 5 timmar blev det faktiskt så jag är nöjd. Det blir lite mer pengar iallafall.   Annars har jag inte gjort så mycket , Johanna tittade förbi en stund & pratade lite om hur jag skulle gå till väga med Mary Kay. Jag ska faktiskt börja hålla klasser & sälja det så är ni sugna får ni gärna höra av er.   Ikväll ska jag inte göra ett skit utan bara kolla på idol & sen hoppa i säng. Får se om jag orkar skriva ett par inlägg till innan dagen är slut annars får ni ha det bäst. Bye! 

Av Erica - 29 september 2011 21:41

Jag har lite tid över innan idol börjar igen så tänkte säga godnatt & lägga upp 2 braiga låtar, ni får ha det så bra så syns vi imorgon. Godnatt!




Av Erica - 29 september 2011 21:04

Tänkte skriva ett inlägg lite snabbt nu så här på kvällen bara för att jag har annat att göra. Just nu lyssnar jag på 30 seconds to Mars och håller på att packa ihop mina grejor för imorgon ska jag till mamma.    Brukar göra det samma dag men eftersom jag ska upp tidigt imorgon på grund av typ "jobb" & det känns sjukt kul. Behöver verkligen komma ut, det är så tråkigt att bara sitta hemma i denna fyrkantiga värld.    Idag har jag pratat med P & det kändes som vanligt mycket bra. Jag har även träffat Johanna en sväng, vi behöver roa varandra i denna arbetslösa värld. Annars inget speciellt förutom att kolla på Idol men det är väl inget ovanligt när det gäller mig. Nu ska jag fortsätta med packningen så ni får ha det bäst. Bye! 

Av Erica - 29 september 2011 11:00

Nu tänkte jag hoppa in i duschen så jag blir ren & fräsch igen för det var ett tag sen, nädå det var det inte skojade bara.    & jag behöver ju inte skriva vad jag gör samtidigt som jag duschar för det ser ni ju bara om ni läser rubriken. Tänker lägga ut en låt som jag inte brukar sjunga i duschen men den är jäkligt bra ändå. Vi hörs senare idag. Bye!



Eric Clapton - Tears in heaven


Av Erica - 28 september 2011 22:15

FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRLÅT!!!!! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering, men det finns faktiskt ett skäl till det & det är min sega bärbara dator. Men nu är jag hemma igen vid min bästa dator så bara är liiite seg.   Mina två dagar hos Johanna varit helt underbara, bara komma hemifrån lite.. Det behövdes om jag säger så för nu har jag fått nya krafter. Vilket är positivt. Idag har jag varit uppe sen typ halv 7 bara för att jag skulle vara hos tandläkaren jätte tidigt, kollade om jag hade några hål efter min kära tandställning men det hade jag inte så jag var glad när jag gick där ifrån. Däremot är mina visdomständer nere på väg & dom kan komma upp så pass snett att jag kanske måste ta ut dom vilket jag inte hoppas för jag hatar att dra ut tänder. Det räcker med dom tre jag redan dragit ut.   Sedan bar det av till den andra tandläkaren i Karlskrona & där tog dom efterbilder på mina fina tänder & fy fan vilken skillnad det har blivit bara genom att ha haft tandställingen. Visste att det hade blivit bättre men inte SÅ bra.    Jag hade Johanna med mig som sällskap för skulle vänta i typ 1 timme på jobbcoachen & under den tiden så blev det glass på MC Donalds.   Mötet gick bra som vanligt. Eftersom jag vet att ni inte kommer orka läsa detta så tänker jag inte skriva mera för då förlorar jag säkert läsare, & det vill jag inte. Inte nu med besöksrekordet som jag hade häromdagen. Tänker skriva mer imorgon så ni får ha det bäst tills dess, nu ska jag gå & tvätta av mitt smink. Bye! 

Av Erica - 27 september 2011 21:25

Tänkte skriva ett litet inlägg medan jag väntar på att Idol ska börja igen. Sen vet jag inte vad som händer, om det kanske är sängen som väntar. Får se.    Sitter på Johannas dator igen för att min är lika efterbliven som innan, så fort den blir varm så lägger den av typ.   Inte kul enligt mig. Ikväll har det inte hänt så mycket , vi var ute & gick en runda, så fotade vi lite med. Får se om jag lägger upp ett par bilder imorgon kanske.   Sedan så blev det att kolla på Idol & jag hade hela 4 favoriter med ikväll, AmandaF , Frida , AmandaP & Denise. Det gillades för det är mycket roligare att kolla då. Käkade lite choklad till det & drack cola, MUMS! Nu tänker jag sätta på mig min pyjamas så ni får ha det bäst. Bye!  

Av Erica - 27 september 2011 16:33

Jag vet att jag suger på att uppdatera , förlåt. Orsaken till det är min sega dator som inte funkar som den ska & därför passar jag på att skriva ett inlägg på Johannas datorn medan hon fixar mat.    Igår var ju jag i Bromölla med Johanna*2 på makeup-kväll. Det var mycket trevligt & skulle gärna åka ner en till gång.   Vi var hemma ganska sent och min sega dator var lika seg som jag då så därför sket jag i att lägga upp ett inlägg, därför får ni ett jäätte långt inlägg idag istället. Hoppas ni orkar med att läsa.   Sov hos Johanna i Kallinge & imorse var vi tvungna att gå upp jätte tidigt eller jätte tidigt & jätte tidigt men typ vid halv 9. Bara för att hon skulle till doktorn & jag följde såklart med, för ville inte sitta hemma hos henne & dryga. Vi gjorde även ett par ärenden i Ronneby & nu sitter jag som sagt vid hennes dator & skriver mitt fina inlägg som ni ska få läsa sen. I natt sover jag också hos Johanna för jag ska vara hos tandläkaren klockan 8.00 , jag älskar den tiden. Men aja kan ju inte sova bort hela dagarna heller, nu ska jag logga ut så att hon får tillbaka sin dator. Bye! 

Timeaftertime

Väder

klart.se

Dagens raggningsreplik

Dagens raggningsreplik

Ålder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards