abrahamssons

Alla inlägg under juli 2012

Av Erica - 31 juli 2012 19:58

Nä precis! Och ni ska veta att snart har kon gått för längesen och då är det försent. Tänk på det! 

Av Erica - 30 juli 2012 21:38

Någonting som slog mig häromdagen faktiskt. För första gången på 15 år så har jag ett ställe som jag kallar för mitt hem. Men jag vet inte om jag insett det ändå även om det slog mig, för första gången på 15 år så har jag EN säng, EN tandborste, EN garderob och jag behöver inte släppa mina saker mellan mamma och pappa hela tiden. Jag behöver inte få frågan, är du hos mamma eller pappa? eller när ska du till mamma/pappa? Visst det är inte så tunga frågor men det är ändå liksom förvirrande på något sett, vet inte hur jag ska förklara. Nu har jag som sagt ett hem, min borg liksom som jag känner här bor jag och ingen annan kan göra mig illa här. 

Av Erica - 29 juli 2012 21:36

Ska försöka få ihop ett inlägg innan jag lägger mig och kollar på ännu en film. Min helg har varit väldigt slapp, men det behövdes efter 12dagars jobb i sträck. Igår var jag en runda hos pappa eftersom en av mina systrar fyllde år, det var mycket trevligt och jag tackar för sällskapet. MYS! Fick stanna över men kände nä vill sova i min egna säng så jag körde hem vid halv12 tiden och däckade ganska snabbt efter det. Idag har jag inte gjort mycket, kollat lite på tv, spelat lite spel på datorn, kollat film och varit på maxi. Skulle egentligen tvättat idag men det blev inte av för jag orkade inte så det får bli en annan dag. Imorgon är det dags för jobb igen, känns helt okej. Det är ju pengar iallafall, har bara två veckor kvar på sommarjobbet sen blir det att ladda i tre veckor innan skolan börjar. Nu ska jag borsta mina små tänder, CYA!  :) 

LOL

Av Erica - 29 juli 2012 19:37

Har sett filmen LOL nu ikväll och jag säger bara den är verkligen sevärd   

Så om ni får chansen att se den gör det då! 


Möt Lola, även kallad "Lol".  Hon är i den åldern då plugget är som mest krävande,

kärleken som mest smärtsam, mamma Anne som allra jobbigast

och kompisarna det viktigaste i livet.  När Anne av ”misstag”  råkar läsa Lolas dagbok,

får hon rena chocken. Hennes lilla dotter är inte så liten längre och hon har

dessutom testat det mesta som Anne försökt skydda henne ifrån.

Samtidigt har Anne fullt upp att anpassa sig till sitt nya liv som frånskild. 

För både Lola och Anne gäller det att göra sig fria och  upptäcka vilka de är.

Vägen dit kantas av många galet roliga situationer, men också tårar och kärlek.



Av Erica - 28 juli 2012 12:43

Ögon

 

Skuggor; Mary Kay® Mineral Eye Color

Highlighter: Sweet Cream

Bas: Rose Mist

Effekt: Copper Glow


Eyeliner; Mary Kay® Eyeliner

Deep Brown


Mascara; Mary Kay® Lash Love™ Mascara

 Black


Bryn

Mary Kay® Brow Definer Pencil

Brunette


Kinder

Mary Kay® Mineral Cheek Color

Shy Blush


Läppar

Mary Kay® Nourishine® Lip Gloss

Coral Rose


   


Av Erica - 27 juli 2012 19:44

   

Av Erica - 27 juli 2012 17:59

Måste bara skriva om en sak som jag tänkt på ett tag nu, eller en sak är det inte riktigt utan en person som jag faktiskt kallar för  syster, för hon är min syster inte via blodsband men det spelar ingen roll. Inte för mig iallafall. Vi har känt varandra i 16 år eller något sånt, visst har vi bråkat men det är väl det systrar gör ibland. Men mellan alla bråk så har vi faktiskt hittat på mycket, varit i Stockholm bla. Kommer du ihåg det, när vi var på Möja och du skämtade om att du sålde Betty Boop kalsonger eller vad det nu va ^^ Det var då vi köpte dom prickiga skorna , haha! Jag har väl använt dom 3-4 gånger och du inte ens det, eller jag kanske har fel ;) 


Nu när jag sitter här och tänker på vad vi hittat på för något så kommer jag att tänka på när vi lekte bajsröret på lekplatsen hemma där vi brukade vara. Minns du det? Eller är det bara jag som kommer ihåg sånna skitsaker ;) Eller när vi delade rum då du gick in i loftsängen och landade på golvet, satan vad vi skrattade. Sen gled vi ifrån varandra och visst det är sånt som händer, vi snackades vid ibland och gör fortfarande. Och även om vi inte gjorde det så ofta så saknar jag dig nu när du flyttat, det känns liksom som om något fattas här hemma. Trist tycker jag men bara du har det bra så är jag glad för din skull. 


Detta inlägg är endast till dig från mig, jag har tre underbara systrar och du är en av dom det ska du veta! 

Therese   

Timeaftertime

Väder

klart.se

Dagens raggningsreplik

Dagens raggningsreplik

Ålder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards